Reklamacje i zwroty

Odstąpienie od Umowy

Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres: P.P.U.H "K&M" KRAWIECTWO Marcin Smolarek ul. Baczyńskiego 1a 32-650 Kęty.
Termin dziesięciodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży liczy się od dnia wydania Produktu w przypadku Umowy sprzedaży.
W razie odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
Sprzedawca dokona zwrotu na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego lub w inny wskazany przez Konsumenta sposób.
Zwrotowi nie podlega Produkt o indywidualnych właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu (Produkt uszyty na miarę na zamówienie klienta).

Reklamacja

Jeśli Produkt jest niezgodny z umową Klient może złożyć reklamację.
Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres .P.U.H "K&M" KRAWIECTWO Marcin Smolarek ul. Baczyńskiego 1a 32-650 Kęty lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@kmkrawiectwo.pl
Zgłoszenie reklamacyjne w szczególności powinno zawierać: dane Klienta umożliwiające kontakt z nim oraz identyfikację, w szczególności adres e-mail i numer telefonu, datę zawarcia umowy sprzedaży, zapłaconą kwotę i metodę płatności, przyczynę reklamacji, ewentualnie żądany przez Klienta sposób załatwienia reklamacji. 
Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
Procedura reklamacyjna dotyczy odpowiednio usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.

Bądź na bieżąco
Zapisz się do newslettera.
Otrzymuj informacje o promocjach, konkursach, nowych produktach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl